Колір одягу і наші емоції. Їх взаємовплив та взаємопроникнення

Вважається, що з того, який колір воліє людина в одязі, аксесуарах або інтер’єрі, можна розповісти про риси її натури і характеру. А як різні колірні відтінки впливають на наш емоційний світ або на сприйняття інших людей? Давайте прислухаємося до того, що говорять на цю тему фахівці з арт-терапії – лікування кольором.

Червоний колір – це завжди виклик. Він дозволяє нам відчувати себе впевненіше і енергійніше. Тому червоний воліють саме ті, кому не вистачає власної енергетики. У той же час, він є збудливим і дратівливим. У приміщенні, оформленому в червонуватих тонах, ми будемо постійно відчувати якийсь неспокій … Червоний колір і його відтінки можуть бути корисні творчим людям, так як стимулюють уяву.

Интересуетесь миром моды? Может быть имеете магазин одежды? Или только хотите попробовать себя в роли предпринимателя? Предлагаем Вам платья оптом от производителя. Большой выбор, высокое качество, всячечкая поддержа и постоянное развитие этой компании неотменно помогут Вам достичь хороших результатов.

Жовтий і помаранчевий кольори піднімають настрій. Одяг цих кольорів допоможе краще себе відчути в непогожий день або коли ви нудьгуєте. Але от якщо ви хочете заспокоїтися, зняти стрес, то краще вибрати, наприклад, зелений.

Синій колір нейтральний і сприяє інтелектуальним заняттям і філософським роздумам. Але якщо вам до душі яскраво-синій або блакитний колір – це символізує прагнення до творчості і надії на майбутнє.

Рожевий – це прагнення в прямому і переносному сенсі слова бачити життя в рожевому кольорі. Люди, які вважають за краще рожевий (зазвичай це жінки) намагаються захиститися від життя, створити навколо себе затишний світ, в якому немає місця негативним емоціям … А ось сторонні найчастіше сприймають рожевий колір як символ емоційної незрілості.

Фіолетовий – колір богеми. Його присутність може вказувати на те, що людині не дуже комфортно в цьому світі. Емоційний світ любителів фіолетового багатий, але вони не прагнуть виставляти свої емоції на загальний огляд.

Любителі бузкового кольору добрі, винахідливі, але в той же час обережні і недовірливі. Якщо бузковий присутній в малюнках, це свідчить про містичні і духовні переживання. Однак пристрасть до бузкового може вказувати і на емоційний розлад.

Якщо бузковий колір у великих кількостях присутній в одязі, інтер’єрах і ін., То їх власник надмірно схильний до фантазії і прагне втекти від реальності у власний світ. Крім того, пристрасть до цього кольору може бути наслідком дихальної недостатності або асфіксії, пережитої при народженні.

Коричневий колір виражає в першу чергу потребу в емоційній безпеці. Його часто вибирають люди, які відчувають тривалий фізичний або психологічний дискомфорт. Коричневий заспокоює, створює ілюзію захищеності. А ось для сторонніх він може асоціюватися з неблагополуччям, відмовою від індивідуальності і навіть зі смертю.

Сірий колір свідчить про те, що людина намагається придушити свої емоції. Недарма його часто вибирають люди в стані депресії. Вважається також, що сірий знижує рівень тривожності. Він дозволяє людині приховати свою індивідуальність, не привертати до себе зайвої уваги, відгородитися від світу. Переважання сірого може вказувати на емоційну сліпоту, а також втрату здатності отримувати задоволення від їжі та статевої близькості. Цікаво, що люди в світло-сірому одязі сприймаються оточуючими як більш відкриті, а школярі та студенти в сірому на іспитах здаються більш розумними і знаючими, ніж насправді.

До речі, зовсім недавно студентка Міссурійського університету Джессіка Рідгвей провела дослідження, метою якого було з’ясувати, які емоції викликають у людей кольори, використовувані в логотипах різних компаній. В ході експерименту дівчина демонструвала 184 добровольцям логотипи неіснуючих компаній, намальовані нею самою, і просила розповісти про виникаючі асоціації.

Виявилося, що зелений колір асоціюється у більшості з екологічною чистотою, міцністю і мужністю, блакитний – з надійністю, успіхом і впевненістю в собі, а жовтий – з радістю. Проте, з модою, жіночністю і гламуром випробовувані пов’язували не рожевий, як цього можна було очікувати, а фіолетовий колір. Тоді як рожевий асоціювався у них з молодістю, мріями і фантазіями. Червоний же вони зв’язали не з любов’ю, романтикою або сексом, а зі знаннями і самовпевненістю … Так що наші звичні уявлення про емоційне сприйняття кольорів можуть виявитися не зовсім вірними.

Мітки:

One comment

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *