Косметика в мережевих компаніях: питання якості
Сьогодні рідко хто відмовиться заробити, особливо якщо це не тяжкий заробіток. Мережевий бізнес, а зокрема поширення косметики, засобів гігієни або миючих засобів вже давно стали для багатьох чудовою можливістю заробити або підзаробити. Є й ті, хто стають членами тієї чи іншої мережевої компанії тільки для того, щоб купувати товари хорошої якості для себе і своєї сім’ї зі знижками, іноді це дає економію аж до 30%.
Аргументи «за»
Що можна сказати на користь косметики мережевих компаній? Тут не зустрінеш підробок – це вам не магазин, де безліч підробок, в тому числі і з терміном придатності. Вся продукція строго своя фірмова, від виробника до споживача. Інший плюс – коли ми дивимося каталог якоїсь компанії і вибираємо продукцію (по этой ссылке ви можете ознайомитись з каталогом Lambre), консультант обов’язково дасть вам пораду і докладно пояснить як користуватися тим чи іншим товаром. Консультант мережевої компанії зацікавлений в тому, щоб Ви до нього зверталися, тому буде уважний до ваших потреб і не буде намагатися продати те, що вам не підійде.
Ціни на косметику
Про косметичні мережеві компанії ходить дуже багато суперечливих думок. Багато хто скептично налаштований, міркуючи таким чином – раз 30-40% йде у прибуток консультанту, до 10% мінімум прибуток верхівці, ще 10-15% на доставку, а 20% – на виробництво цієї продукції, то собівартість буде складати до 10-20% і про яку якість тоді мова? Але практично така ж система і в звичайних магазинах косметики, різниця лише в пропонованих брендах. А якщо говорити про бренди, то можна згадати і історію їх створення, яка складається на 90% з активної реклами. Тож, навіть вибираючи між злом і меншим злом, краще обрати косметику в мережевій компанії.
Якщо бути об’єктивними, можна зрозуміти, що косметика може бути доброю або ні в залежності від того, як її сприйме ваша шкіра, а не тому, що там фірмова етикетка красується на упаковці. Відомі випадки, коли сильна алергія від кремів (називати фірму було б некоректно), а інша продукція цієї ж фірми допомагає боротися з прищами і зморшками і вирівнює тон шкіри. Те ж можна сказати і про будь-які інші косметичні засоби – всі вони дуже індивідуальні, тому не варто нехтувати можливістю скористатися пробниками, які пропонуються мережевими компаніями, але яких, на жаль, немає в магазинах.
Чи використовувати косметику мережевих компаній?
Твердо можна сказати «так». Це зручно. Косметику приносять навіть додому, іноді є можливість взяти її в розстрочку, а якість влаштовує більшість покупців, інакше б таких компаній не існувало б. Інша справа, що до вибору такої компанії чи компаній слід підходити вкрай обережно прислухаючись до консультацій та рекомендацій і менеджерів і знайомих. В одній компанії можна брати креми для обличчя, в іншій Вам може сподобатися декоративна косметика, а в третій мені парфуми. Тож, не соромтеся і знаходьте для своїх потреб товари у мережевих компаніях.